Thursday, March 5, 2009

En uppiggande överraskning...

God Morgon!

Eftersom jag var uppe och läste och inte kunde sova inatt så vaknade jag lite senare idag.
Vi har precis ätit frukost och ska hyra en Beck-film på Tven, innan vi gör oss iordning för dagen. Vi tänkte åka in till stan en sväng sedan.


När jag kikade in på bloggen och tänkte skriva ett inlägg nyss, såg jag att jag hade fått en komentar av våran granne Madde om att det låg en present i våran brevlåda.
Nyfiken som jag är, och eftersom jag vill visa er läsare också så "sprang" jag dit för att se vad det kunde vara.

Jag har fått Hallonbladsté av söta Madde!
Tack så jättemycket!
Nu är det Hallonbladsté och Beckfilm som gäller här hemma...
Det sägs ju att Hallonbladsté kan hjälpa att sätta igång förlossningen =)
Hoppas ni har en bra dag!

2 comments:

Anonymous said...

Det är alltid kul att göra någon glad och överraskad :D Hoppas den smakade bra och att filmen va bra! Beck är ju alltid lie spännande. Ha en KANON dag! Kramar!

Linda said...

Det var jättegott té! Jag har faktiskt aldrig provat det förut, men tänker abslut ta en kopp till ikväll =)
Det var verkligt jättetrevligt att vakna till en sådan överraskning, och idag känner jag mig jättemycket gladare än igår...
Tack än en gång!