Wednesday, March 11, 2009

God Morgon Onsdag!

Hejsan!
Vi har precis ätit frukost och begrundat födelseanonsen i tidningen. Det käns så overkligt att där står att jag och M har blivit föräldrar.
Det är helt fantastiskt!
Idag ska vi iväg till sjukhuset, (BBvård i hemmet), för att väga Tor och se så att han har börjat gå upp eller iaf "planat" i vikt...men så som han äter så har han nog gått upp lite har jag en känsla av ;-)
När vi ändå är där tänkte jag visa min amningsteknik igen för att vara på den säkra sidan...
Käns verkligen bra att ha någon att kunna kontackta vid behov...(igår hade jag ju telefonkontackt med barnmorska på NÄL)...
Nu är det dags för Tors 2:a frukoststund här...
Blog ya later!
Jag och Tor igårkväll

I tidningen (NLT) 11/3


1 comment:

Lena Askerlund said...

En jättefin annons tycker jag! Den säger mycket, som också ni utstrålar när man ser er. Härligt!