Friday, March 6, 2009

Vårat hem...

Åh vad mysigt med lite våriga färger här hemma.
Rosa, grönt och vitt gör verkligen vårat hem redo för våren och sommaren =)
Käns verkligen fräsht med lite nytt...

Lite specialfix med nya gardiner i köket...
...fina våriga tulpaner inför helgen och nya ljuslycktor/vaser....

M ville att vi skulle köpa dessa ljuslycktor, så de får pryda hallen...
...och nya rosa krukor med vit våreld får pryda köksbrädet...



Vi passade på att även besöka Hem Companiet då de har så himla billigt och fint...därav ljuslycktorna och gardinerna....



2 comments:

Anonymous said...

Visst är det härligt när våren flyttar in??! Våren känns inte lika långt borta...som bebis och fl....det är bara inte våran tur att föda barn...jag kommer bli så lycklig den dagen jag vet med säkerhet att det är igång! Nu har jag inhandlat älta hallonbladste på hälsokost butiken, så nu ska vi se vad den gör för mirakel...?

Fint och mysigt hem ni har!!! =)

Linda said...

Hoppas verkligen det hjälper för dig som det hjälper för mig.
Jag har ju skrivit om "framstegen" på Libroforum...