Wednesday, March 25, 2009

Över en kopp té...

Eftermiddagen hittills idag har gått åt till dammning.
Efter det var det dags för Tor att äta och sedan tog vi en prommis, (den långa turen), och oj vad svettig jag blev...(kanske överdrev jag vad gäller kläder också)...det blåste visst inte så mycket idag.
Efter promenaden satte jag mig i solen på framsidan med en sovande Tor i vagnen bedvid mig och en koppe té i handen...

Det låter kanske konstigt, men plötsligt kom jag på att jag är mamma, till ett underbart barn.
Det var precis som om jag inte hade fattat förens då att jag faktiskt är mamma...jag är så lycklig.
Det kom jag på över en kopp té...
Vi gassar på framsidan...

Ni har det väl bra ni med?...

2 comments:

Anonymous said...

Jaha där ser man vad en kopp te kan göra!! *s* Tycker Tor om sitt babygym??

Ha det fint! :) kramar

Sandra said...

heeeeeeeeeej ååå va söt lille tor är...=) längtar så nu oxå efter våran bebbe...=) fick nästan lite panik när jag såg er inne på bvc för jag hade helt glömt av att bäbisar va så små och och så himla söta nu är ju nästan tea som en jätte...=) hoppas att allt är bra med er iaf.. skulle jätte gärna vilja komma och besöka er någon dag...=) ha de så fint !!! kramar från oss