Sunday, May 24, 2009

Kvällen igår

Det var verkligen en trevlig kväll igår. Den började som sagt med Brännboll nere vid småbåtshamnen, då jag var dommare, (mattesnille...not)
Vädret var stålande sol, och vi önskade nästan att vi hade haft med grillar.
Men ist gick vi till Campingen och åt på Restaurang Sjökanten där det var bokat bord till oss. Jag mumsade på en underbart god Grekisk sallad, och jag kan absolut tänka mig att äta den igen nån gång.


Alla samlade vid småbåtshamnen


Tur att svärmor görna ställde upp och hjälpte oss med Tor när han var lite gnällig

Farmor och Farfar med sitt favoritbarnbarn ;-)...och enda barnbarn än så länge...


Dessa fina kläder fick Tor av allesammans på Ms jobb.
Tack Toyota Lidköping!
Nu väntar jag på att mamma ska komma och hjälpa mig att skriva ett CV.
M är och hjälper till att gräva i sin systers trädgård.
Hoppas att ni har en underbar söndag!





No comments: