Sunday, May 31, 2009

Dagen D som i Dop

Idag är dagen då Tor ska döpas äntligen här. För 6 veckor sedan när jag bokade in dopet köndes det som ljusår till idag...men tiden har gått fort och jag är otroligt tacksam att jag och M har fått så mycket hjälp av svärmor och min mamma...jag har ju knappt behövt göra någonting själv...
Tack så jättemycket!
Nu ska vi äta frukost innan förbredelserna inför dopet fortsätter.
Kl 14.00 ska kyrkklockan i Örslösa slå för Tor =)...
Dagens huvudperson


Så är det ju mors dag idag också, och Tor har varit ute och köpt morsdagpresent till mig. Tack min älskade son, och jag misstänker att hans far var med på ett hörn också ;-)...
Så glöm inte mammorna idag!
Min första morsdagpresent =)
Ha en härlig morsdag alla FABalicious mamas där ute!,
och alla andra också såklart!
PoK/ Trasdockan

No comments: