Friday, May 22, 2009

FAB friday!

Det regnar ute, och jag kände mig faktiskt allmänt omotiverad att kliva upp idag. Men så fick jag ju det där leendet som får mitt hjärta att smälta, och genast återvände lyckoruset =).

Så nu sitter jag och Tor här, så gott som redo att åka till skogshyddan där vi ska träffa föräldragruppen och fika lite.
Sen i eftermiddag tänkte jag och Tor mysa till det lite med massage, (om han vill och är på humör), eftersom den uteblev igår...
Kanske vi läser i någon av de många börckerna som mamma skickade med oss hem igår...det är mycigt för det är faktiskt sådana böcker som hon ofta läste för oss när vi var små, och när jag tittade igenom dem igår, så minndes jag mycket mer är jag hade trott...

I övrigt så är det ju fredag och det betyder helg när M kommer hem...*yippi*

Så God Morgon på er!

No comments: