Sunday, May 24, 2009

Snart är jag golfproffs!

...eller ok, jag suger!...som vanligt kom jag på sista placering, trots att jag ju övade förra söndagen ;-), men det var skoj iaf och det är ju det som räknas...eller?
Meningen var ju att vi skulle åka till campingen och spela minigolf, men när vi kom dit så var HELA restaurangen, puben, OCH minigolfbanan reserverad för något samfölje, så vi bestämde att åka till skogshyddan ist.
-Nåväl, en sak att fortfarande se fram emot tänkte vi. ;-).
Golfing...

Vaken i vagnen
Idag fick vi fönsterplatser ;-)
...och Tor fick sitta i egen stol.
Ni ser ju själva hur kul det var ;-)...
Far och son
På vägen hem åkte vi förbi för att titta på Karolin och Tisses nya parkeringsplats. Det är den som M har varit och hjälpt till att få ordning på nu i veckan =)...
...och såklart så blev både, faster, och farmor överlyckliga att få träffa en helnöjd Tor =) *Härlingt*
Jag skulle ljuga om jag påstod att vi inte har haft en helt underbar helg!
Jag är så tacksam för mitt underbara liv, jag har allt jag någonsin kunnat drömma om.
Livet är underbart!


2 comments:

Fröken jag said...

Vad stabil han är! Att han kan sitta menar jag. Kul!

Linda said...

Visst. Jag pallade upp med en kudde och filt bakom ryggen bara. Men jag trodde faktiskt själv inte att han skulle sitta så bra.