Thursday, May 7, 2009

2 månader.

2 månader har gått.
2 månader av ren kärlek, lycka, livsföränding, glädje och alla andra härliga känslor man känner som förälder.
De 2 bästa månaderna av mitt liv. Min sons 2 första månader i livet.
2 månader som har gått allderes för fort, men som känns som en hel evighet, hela mitt liv.
Jag har aldrig känt att mitt liv varit så viktigt, som det har varit de sista 2 månaderna...
Ett nytt liv har startat, ett 2 månader långt liv där jag inte längre lever för mig själv, utan för någon så mycket viktigare än jag.
Du är ett knippe lycka, som får mitt hjärta att slå, mina läppar att le, mina ögon att se, mina öron att lyssna.
Du har stärkt mina sinnen, och sinnen utsöndrar lycka.
Aldrig har jag varit lyckligare.
Mamma älskar dig, TOR.
Nybliven far, med sin nyfödda son (7/3-09)

...2 månader senare, idag (7/5-09)


2 comments:

VBF said...

Fina o mysiga kort.
Prillan den hänger med...... haha.
Kram

Tina said...

Ja jisses vad tiden går...o så stora dem är! =) Det är en fantastisk lycka att få bli förälder. Finns inget mäktigare!
Grattis Tor på 2-månaders dagen!!