Wednesday, May 13, 2009

Solgass

Åh vad kul det var att träffa Moa idag.
Nu är det verkligen inte långt kvar tills bebisen kommer...nästa vecka är det sagt, och jag hoppas för Moas skull att bebisen inte väljer att stanna inne i magen mycket längre än beräknat.

Nästa gång vi ses så hoppas jag att få se din lilla skatt. Jag är så nyfiken på vem som gömmer sig där inne =). Lycka till med allt tills vi ses igen tjejen, och tack för ditt sällskap idag.
Nästa gång är du förmodligen 2 barnsmamma =D Kram!


En stund för mig själv i solgasset, med "Se&Hör"...

När Moa hade åkt, så satte jag mig på framsidan med en skvallerblaska och solade lite. Jag vill ju gärna ha lite färg på Tors dop, då ju det passar väldigt bra med lite taned skin till min vita klänning ;-)...just nu är jag mest bara röd kan jag meddela, trots att jag bara satt typ 40 min, medans Tor sov...men det röda brukar ju försvinna efter typ en dag och övergå till lite brunare nyans, so no worries...

Fina tulpaner i min trädgård...i min rensade rabatt ;-)
Forstätt stråla idag!

3 comments:

Tina said...

Att sola är bara så GUDOMLIGT härligt! Är så skönt med solens strålar. :D
Passa på att sola medans du kan, så blir du jättefin på dopet! När blir det av?
Kram

VBF said...

ååååhhh vad härleigt det ser ut med solsken. Sågpå bilden från igår att du suttit ute. Hår har vi regn, med lite regn och så mer regn förstås.... Ska t.o.m kanske bli åska ikväll!!Tjohoo och jag som ska stå ute och kolla på Harry när han tränar fotboll... =(. Vet inte om jag håller med om att alla årstider har något vackert. Du har nog glömt av Engelska Aprilvädret. Fast det var nog sagolikt det året du åkte hem om jag inte minns fel.
Kram till er alla. VBF

Linda said...

Haha...ja det var det...och året innan det så var vi ju i Turkiet så kan inte klaga på det heller ;-)...
Regn kan vara mysigt...men visst är solens stålar liiite mer välkommna =)
Tina; Dopet blir den 31 maj, så jag har några veckor på mig...