Friday, May 8, 2009

Fredagsfeeling och Birthdaycake

God Morgon och Happy fredag!
Äntligen Fredag igen och jag har fredagsfeeling.
Idag ska jag baka för ikväll ska vi gå till min mamma som fyller år idag och då ska jag stå för tårtan/ kakan. Grattis mamma!

Men vart tog solen vägen? Den var uppe en stund i morsrs såg jag när jag var uppe och gick, men när jag och Tor vaknade 08.45 så var det molnigt ute, jag hoppas att solen kommer fram så jag och den kan stråla ikapp idag...för på så bra humör är jag ;-)
Dessutom vill jag ju ta mig en härlig prommis då jag aldrig kom för mig det igår.

Nu ska jag lägga mig på golvet berdvid en glad Tor som ligger i babygymmet. Vi ska prata, sjunga, skratta och känna på de fina leksakerna.

Önskar er alla en härlig fedagsfeeling!
PoK/ Trasdcokan


Så här somnade Tor igårkväll, inget ovanligt. =)
(Hjärtat över sängen fick vi ta med oss från babymassagen, fint va?)




No comments: