Tuesday, May 12, 2009

En kväll hos mamma.

Vi har varit hos mamma nu i eftermiddag/ kväll, då vi som sagt skulle hjälpa henne att flytta ett staket. Det var jättemysigt, först flyttade vi på staketet...eller de andra flyttade, jag stod mest och tittade på och försökte trösta en liten rastlös gosse ;-)...tillslut gick vi in så han fick lite att äta.
När de andra var klara med staketet så tände mamma grillen och vi grillade korv och hade mysigt =)...
Efter grillningen gick vi in och drack kaffe, samtidigt som vi tittade på den gamla hederliga filmen Aristocats =).
Tor tycker verkligen om att titta på TV...särskillt tecknade filmer med mycket färg och rörelse ;-)

Nymatad, och med torr blöja kunde Tor känna sig nöjd och skratta lite med mig.
Filmtime med morbror Linus =)
Linus frågade vad det var Tor ville då Tor satt och konverserade med figurerna i filmen ;-)

Efter hårt arbete blev det korvgrillning...
Nu ska vi göra kväll. Tor har precis slagit igen sina två blå, och jag gissar att han har somnat för natten nu. För mig och M är det Navy CIS, Desperate Housewifes och Christine som gäller ikväll.

Ha en bra kväll och
god natt att underbara!
PoK/ Trasdockan




1 comment:

Lena Askerlund said...

Tack för hjälpen med staketet! Det gick ju riktigt bra och blev bra också. Jag tycker det var mysigt med, att grilla och fika. Och lite nostalgi att se på gamla filmen Aristocats!