Thursday, May 21, 2009

Hos mormor!

Nu är vi åter hemma. Pajen var supergod, och mättsam...Tack kära mamma!
Till och med Tor fick smaka på lite vaniljvisp av mormor, när inte jag såg...låt det inte bli någon vana...

Ikväll ska vi se på "Bonde söker fru", då bönderna ju ska presentera sig ikväll. *Spännande* ;-)
Vi har bjudit hit Niklas, så ska vi bjuda på hemmagjord pizza, så det blir en mysig kväll.
På golvet medans jag, M, mormor, och morbror Linus äter...
Mitt i läsningern knäpper jag en bild...Tor är mycket intresserad av Babars födelsedagstårta ;-), och pratade massor med de färgglada bilderna i boken


Nu ska jag bara softa. Mina fina killar ligger i sängen (Tor i babygymet), och leker och pratar, så jag tänker hålla mig unden och låta dem ha lite far och son tid...Kanske kan knåpa ihop något halsband idag igen...ja, det ska jag nog göra faktiskt!...

No comments: