Thursday, May 21, 2009

Kvällen

Så var denna dagen över...åh, vad dagarna går fort ibland...
Det mumsades hemmalagad pizza...
...och Tor sov...

Nu har Niklas åkt hem, och jag och M sitter i soffan och fortsatt tittar på tv.
Imorgon kunde man tro att M skulle vara ledig, men tyvärr så jobbar han (är han den enda i hela Sverige som gör det eller, för jag har inte hört om någon annan som jobbar i morgon)...så det blir helt enkelt en vanlig vardag, fast det är inte fy skam det heller ;-)...
Om jag och Tor orkar så åker vi nog och fikar med de andra mammorna och bebisarna från föräldragruppen, på skogshyddan, men jag har inte riktigt bestämt än hur vi ska göra...kanske känner jag bara för en hemmadag imorgon faktiskt...
Nu ska stänga ner bloggen för ikväll.
Så jag säger Godnatt till er alla, och önskar er härliga drömmar.
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Desiree said...

Min pappa jobbar,killen jobbade idag, syrran imorgon också. jag känner många som jobbar men även många som tagit en "klämdag". Så din M är inte ensam om att jobba.

VBF said...

Faster Pia och Burton jobbar....
Jag jobbar inte för barnen har "inset day" (studiedag på svenska tror jag) och sen har vi ledigt på Måndag också här i England. Jippiiii!! Kram VBF