Sunday, May 17, 2009

En slö dag...

Vi har haft en soft dag.
Vi åkte till Skogshyddan i eftermiddag där vi spelade minigolf och åt glass, på vägen hem åkte vi förbi affären för att handla lite frukt, och den där chokladen som jag pratade om igår...ska prova den ikväll, till mitt té ;-)...


Tor sov i vagnen...
...medans jag och M spelade minigolf...

M vann dessutom minigolfen...men nästa gång är det min tur ;-)...
Jag är faktiskt riktigt slö idag, så jag tror det blir en tidig kväll för min del.
Hoppas att ni har, och har haft en bra helg.
Jag önskar er en god kväll, och tackar för idag.
PoK/ Trasdockan





1 comment:

Fröken jag said...

En slö dag låter helt klart jätteskönt. Vår söndag har fyllt med veckohandling, hjälpa mamma med trädgården, träffa Williams kompisar i parken samt repa låtar till en vigselceremoni. Kram!