Wednesday, May 20, 2009

Dagens smyckestillverkning

Tor tidigare idag.

Idag har jag verkligen legat i med smyckestillverkningen. Jag har gjort 3 halsband, och 2 fotlänkar. Smyckestillverkningen har lixom kommit lite åt sidan de sista, men smyckespartyt som jag var på förra vecka fick verkligen motivationen och ideérna att komma tillbaka...


Halsband

Fotlänkar


Farbror Robin var här ikväll, och i hans famn somnade Tor, som nu ligger i sin säng och sussar sött =)...
Så nu kan jag sätta mig i soffan en stund med M, innan sömnen trillar på, det har varit en ganska så händelserik dag, trots inget planerat...dom dagarna är ibland de bästa ;-)
Godnatt alla underbara!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

VBF said...

Fotlänken med hjärtat var ju fin... *wink wink*. Kram VBF

Linda said...

;-)...Jaså det säger du...