Thursday, May 7, 2009

Lite pics

Idag har vi varit på babysim igen =)...Vi fick lära oss ett smart "vända-bebis-sätt", så bebisarna ska bli vana att "rulla" runt i vattnet...(exempelvis om de skulle ramla i vattnet, så ska de automatiskt vända sig rätt)
Det är så mysigt att tillbringa tid och göra sådanahär aktiviteter med Tor.
Bäst att passa på att umgås med min skatt, så länge han vill umgås med mig...blir annat om 15 år kan jag tro =S...
Tor är väldigt trött efter babysimmet och har sovit hela vägen hem, genom sin måltid, och sover fortfarande. Jag ska passa på att njuta av kaffe, och lite Tv...
I farbror Robins famn i går eftermiddag.
(På måndag ska Robin vara barnvakt, medans jag och M är på visning av huset som jag nämnde igår. Tor tycker ju om sin farbror så det blir säkert jättebra =)
Redo för sängen igårkväll, (börjar bli dags att köpa nya pyamaser till Tor ;-)
Tor ligger snällt och väntar på att jag ska duscha klart efter babysimmet
(Kameralinsen blev lite suddig pga ångan i duschrummet)
...och väl hemma, så hade böckerna som M beställde i förra veckan kommit =)
Hoppas ni låter sloen stråla på er, trots regnet idag.
PoK/ Trasdockan



No comments: