Thursday, May 14, 2009

Torsdagar = mys

Eftersom vi har blivit ombedda att "inte göra allt för stor cirkus" av duschningen när vi är på badhuset, då det blir skrikigt, och många som väntrar etc, så brukar jag bara duscha av Tor det värsta kloret, samtidigt som jag duschar av mig själv...
Det är faktiskt ganska bra, för eftersom Tor då fortfarande är i behov av ett mer noggrant bad när vi kommer hem, så brukar jag passa på att ge honom lite massage på eftermiddagen, innan jag badar honom.
På väg att somna efter ryggmassagen...

I min famn, innan jag la honom i våran säng...

Efter babysim, massage, och en tupplur är det skönt att få dig ett riktigt långt och härligt bad...
(nu är det ju kul att vi kan lite sånger som kan sjungas i samband med vatten och bad dessutom=)


Med andra ord så är Torsdagar en riktig mamma-&-Tor-mysdag =)...



3 comments:

VBF said...

TORsdag är bäst på många sätt och vis...(förutom att Mikey inte går ut nu under sommarhalvåret) Kramis VBF

Linda said...

Torsdag är ju = cava/(lambrini)kväll!

VBF said...

Javisst, men jag menade ju att det är din (eran) sons alldeles egen dag så inte undra på att Torsdagar är speciella. Kram (nu sjunger don Crazy på TV'n - sakanar dig lilla vän) VBF