Saturday, May 16, 2009

Solning...

Jag har solat sedan kl.12.00, då Tor åt och sedan somnade åter.
Tor har sovit hela dagen nästan...men jag har inte gjort något nyttigt för det...

Nu är han dock vaken, efter att ha ätit, och nu ska bara jag slänga i mig lite mat, så tänkte jag att vi kan leka lite sen.

Egentligen är jag sjukt sugen på Lindhs mörka choklad till ikväll, (jag skulle vilja prova den med mousse/chili), men jag orkar inte göra mig i ordning och åka in till stan bara för den saken, så jag tror jag får nöja mig med en kopp kaffe, och kanske en hemmabakad chokladmuffins till det ist...fast choklad skulle såklart vara toppengott!

Ne nu får jag allt äta upp min mat innan den kallnar...

Hoppas ni njuter av denna underbart soliga dag..., precis som jag och Tor gör...

2 comments:

VBF said...

Visst är det härligt med slapp-dagar...... Själv sliter jag som en liten blå. Håller på att tömma vårt sovrum eftersom det ska slås ut väggar och byggas nya etc. Problemet ä bara att jag inte vet vart jag ska göra av alla saker. Vi har ju det inte så stort som du vet.
Ha det bra och njut ava resten av dagen. Kram VBF

Linda said...

Oj...vad hurtigt. Det är ju tur att man har sådana dager ibland, då flrtjänar man även de lite mer slappa dagrarna =)...
Hoppas ni har en härlig helg!