Tuesday, May 19, 2009

Mys!

Idag är jag riktigt sent ute med första inlägget, men vad gör det. Jag, Tor och Pepsi har nämligen haft mys-förmiddag i sängen. Nu har dock Tor somnat här i soffan, och jag tittar på "Efter Tio" best of ;-).
Jag måste säga att Peter Haber är en av Sveriges bästa skådespelare, enligt mig, och han är så intressant att lyssna på.
Även idag har vi en soft dag som väntar...(nästan hela veckan är planfri än så länge), och det käns riktigt bra. Nu ska jag och Tor, (som precis vaknade), sätta oss på golvet och träna lite...
Om man kräks efter maten, på natten, då har man tur och får ligga emellan mamma och pappa, med mysiga filtar och utan jobbig pyamas...


Sakta med säkert vänjer sig Pepsi mer och mer vid Tor...Idag har Pepsi varit väldigt mysig mot Tor, och "botsat", medans Tor har klappat på Pepsi =)...


Ha en mysig dag!

No comments: