Saturday, May 23, 2009

En dag i stan

Vi är hemma snabbt för att byta om bara, då vi snart ska iväg in till stan igen. Som sagt så ska vi ju på firmafest ikväll =).

Vi har varit i stan och tagit en promenad. Vi gick längstmed strandkanten, förbi campingen. Utsikten över sjön mot Kinnekulle är ju underbar därifrån.
Först hade vi tänkt att vi skulle köpa mjukglass efter promenaden, men vi kom på ideén att se om Ms mormor var hemma, så vi gick dit och bjöda på fika. Det var trevligt.




Efter prommisen gick vi till Ms mormor, där vi bjöds på fika

Nu ska jag gå in i min garderob och se vad jag ska klä mig i...något som är lämpligt att spela brännboll i kan bli svårt att hitta i min garderob, men nån snygg klänning, med leggins borde väl funka?, kanske jag kan ha med mig 1 extra par skor att byta till efter brännbollen bara ;-)...





No comments: