Tuesday, May 26, 2009

Huvudvärk

Fy vilken huvudvärk jag har haft idag. Jag och Tor har bara legat i sängen och myst. Läst böcker, sovit och lekt.

Men så var jag tvungen att masa mig ut lite också kände jag, trots det lite tråkiga vädret, men efter en sväng till mamma och sedan en prommis på det så känner jag mig mycket piggare.
Luften käns så härligt frisk efter det har regnat =). Dessutom kan kaffet ha med saken att göra.

Jag har precis fixat iordning lite i min egna pärm med viktiga papper, också har jag fixat en pärm till att ha Tors papper i också. Ordning och reda ska det vara...

Just nu väntar jag på att M ska ringa då han ska åka och handla på vägen hem, han skulle ringa för att få listan som jag har skrivit...bara det nödvändigaste, så tar jag resten en annan dag i veckan.

Eftersom det är Tisdag idag, så betyder ju det bra TVkväll.

Dessutom ska jag packa upp min nya extärna, bärbara hårdisk som min lillebror hade med sig hem idag =)...yippi!
Den tänkte jag spara alla foton på eftersom jag är så löjlig och är rädd att radera något som jag sedan vill ha. Datorn kan ju dessutom nån gång bli full...eller kanske krasha, eller så kanske jag byter dator nån gång...då kan det vara bra att vara förutseende kom jag fram till iaf ;-)

Fy vilket urtråkigt inlägg detta blev, men roligare än såhär har min dag inte varit...

No comments: