Sunday, May 10, 2009

Dagens shopping!

Hej!
Jag kan ju börja med att säga att internet krånglade i morses, därför gav jag tillslut upp att försöka blogga. Men nu verkar det ju fungera...
Som jag nämnde igår så hade jag och M ju planerat en shoppingdag idag...och shopping har det blivit =)...*jippi*!
Tor har varit hos sin mormor, och de har tydligen haft jättemysigt, då även min mormor och morfar kom till dem =).
Eftersom jag och M har haft en heldag bara jag och han så har vi också haft supermysigt. Dessutom behövde vi inte stressa och trängas med vagnen, utan kunde i lugn och ro gå runt och titta, prova, äta och mysa.
Det kändes nästan lite konstigt att vara bara jag och M...det kändes lixom tomt utan Tor, men det var en välbehövd tumanhand-dag =).
Man får lixom inte glömma att spendera tid tillsamman som ett par också...inte bara som föräldrar.
Min fina M =)
En mamma som saknar sin son, ringer till mormor som är barnvakt för att kolla läget, att allt är bra, och att Tor är nöjd.

Shopping till Tor

Jeansleggins

Med ny mamma-kropp, och ammningsbröst, krävs ny bikini...

Klänning som jag ska ha på Tors dop

Leggins och strumpor...(de ljusa ska jag ha på Tors dop)Två nya toppar
Sandaler (Gyllene Gripen)

Pumps (Vox)

Perfekta strandskor i plast att ha i sommar...
Tack för alla fina saker du har köpt till oss idag älskling!
Phu, man blir trött av att shoppa en hel dag, så nu ska jag sla mig ner i soffan och spendera tid med min son...och min älskade M.
Hoppas att ni också har haft en superbra söndag!
PoK/ Trasdockan












No comments: