Wednesday, May 6, 2009

Besök av Morfar och Burton

Vi har precis haft snabb-besök av min pappa.
Jag ville ha hans åsikt om ett hus som jag och M är intresserade utav.
(Jag kan ju meddela att vi är på jakt efter någonstans att flytta, då våran 2:a snart kommer kännas lite trång om något år sådär). Vi ska eventuellt hyra ett hus av en kompis, men man måste ju hålla ögon och öron öppna för alternativ.
Hur som helst ska vi på visning på måndag så får vi se vart det leder.
Det var ju trevligt att träffa pappa, och att Tor fick träffa sin morfar en liten stund...dock verkade Tor mest intresserad av Burton, (morfars hund =)
Tor tröttnade på sin babysitter för tillfället, och provade något nytt i väntan på att morfar skulle komma...
Klappa morfars hund, söta, snälla Burton



Nu har Tor precis somnat, men jag får snart väcka honom (tyvärr) då jag ska ta på honom jacka och sätta honom i bilstolen. Men han somnar väl säkert om i bilen.
Vi ska ju till BVC på läkerkontroll och det är snart dax att ge oss iväg...
Ha en fortsatt strålande dag!
PoK/ Trasdockan








2 comments:

Tina said...

Har jag missat att ni förlovat er nyligen eller ni var det innan Tor kom till världen???? kram

Linda said...

Ja...det är bara det att jag har blivit lite fetare...även om fingrarna så ringen behövde läggas ut 3/4 storlek...Vi harde 1årig förlovningsdag 1:a maj =)