Thursday, May 28, 2009

Gröna fingrar

För första gången ska jag själv plantera blommor i kruka...
Jag har inte mycket av gröna fingrar men jag slängde ihop två krukor att ha på framsidan. Än så länge ser de bra ut...och det vore ju skoj om de håller sig över sommaren, men av erfarenhet så vet jag att iaf de blommor som jag ibland har satt i rabatterna är historia så fort jag har petat ner dem, så jag väntar med spänning för att se vad det ska bli av dessa...

Men vad dyrt det är med blommor då :-O...tur att det bara är 1 gång om året man behöver fixa lite fint i trädgården...
...bara att hugga in...

Så här fint blev det ;-)...jag kan allt bara jag vill...

3 comments:

Anonymous said...

Hej. Härlig blogg och söt son. /L

VBF said...

Daisy valde en hängande elefant att pryda vår framsida.....

Linda said...

???En hängande elefant? Men det kan ju också vara fint...hehe...