Thursday, May 14, 2009

900:de innlägget

Ikväll har jag varit på smyckesparty hos Marie. Det var ju superbra för min del, för att få lite insperation, men så är det klart att man vill "sponstra" duktiga Emma lite, så jag köpte ett jättefint halsband, som nog passar jättebra att ha till Tors dop ;-).
Mycket fina smycken att välja bland...(och för min del inspereras av ;-)


Detta fina halsband inhandlade jag, men jag tänkte kanske korta det lite, så ska jag ha det på dopet till min vita klänning...
Nu ska jag faktiskt chilla lite i soffan innan läggdax...jag och Tor har en busy fredag framför oss.
Tor har i övrigt tydligen varit lite gråtig nu ikväll...men han har kommit in i en period nu då han gråter varje kväll...ganska exakt 19.00 börjar han, så kan han hålla på upp emot en timme...men det är väl så...spädbarn går ju ständigt igenom utveckligar och inställningar, så jag gissar att detta håller i sig ett tag, tills han får en ny period, med en ny vana...
Sov Fabalicious inatt!



1 comment:

Emma Nilsson said...

:) Hej.. Här snubblade jag bokstavligen talat in och det var ju roligt för jag såg bilder på Karro som jag jobbar ihop med :) o sen kände jag igen dig från smyckespartyt och sen såg jag bilder på halsbandet... :) Tihi, va kul och skoj att du kommer bära det på ett sådant speciellt tillfälle:)

MVH Emma