Saturday, May 9, 2009

Söndags-soft en lördag

Vilken underbar softish dag vi har här hemma. Jag har inte varit utanför dörren ännu, men ska nu gå hela två steg ut, och sätta mig och dricka kaffe och läsa en tidning.

I kväll ska vi grilla och det ska bli jättemysigt och gott, och fram tills dess tänkte jag fortsätta min softardag, med prommis om en stund. Jag ska ringa mamma och se om hon ska med på prommis...

Imorgon ska jag och M åka på riktig shoppingrunda...då menar jag STOR shoppingrunda så det är bäst att jag vilar upp mig idag ;-).
När vi är ute och shoppar så ska min mamma ha hand om Tor.
Så Tor får spendera söndagen med sin mormor...de kommer säkert ha jättmysigt!
Särskillt kul är det ju att mamma äntligen är färdig med sitt examensarbete, (från kursen som hon har läst i vår här), som hon har jobbat hårt med de sista veckorna.
Nu kan hon koncentrera sig på våren och allt annat som har kommit i andra hand ett tag.
Det förtjänar du mamma!

Ne, nu ska jag som sagt ta mitt kaffe och min tidning och sätta mig ute en stund...

Ha en happy saturday!
PoK/ Tarsdockan

No comments: