Monday, May 11, 2009

"Vart tog spontaniteten vägen?"

Jag har just pratat med Daniel.
Jag frågade om han skulle vara hemma den 29:e då han ju fyller år den 28:e.
(Det visste han inte ännu)
Tänkte att vi kanske skulle kunna gå ut och ta oss några glas här i stan...Har ju inte varit ute på det viset på väääldigt länge...och jag har ju inte varit ute med Daniel på lika länge...

När vi höll på där som bäst att kolla kalendrar, planera etc, så bröt Daniel plötsligt ut...
"Vart tog spontaniteten vägen?, försvann den i samband med att man fyllde 19 eller?"...haha, han har så rätt. Plötsligt kände vi oss som två gamlingar som försökte planera in en rajtan-kväll...bara vi var hemma innan 22.00 typ...

Vi får väl se när och hur våran utekväll blir, men jag ser redan fram emot den...Åh, vad jag längtar!

No comments: