Wednesday, July 1, 2009

Härligt

Nu är vi äntligen i Falkenberg, och det verkar vara en underbart härlig stad =).

Vi har stranden precis utanför våran balkong, men när vi kom till hotellet ca kl. 15.00 så bestämmde vi oss för att ta stranden imorgon ist...,(efter ullared), och idag gick vi ist en prommenad in till staden, där vi åt god sallad, och tog varsin öl på en uteservering.

På vägen tillbaka till Hotellet somnade Tor i vagnen, så jag och M tog en cola på uteserveringen här på hotellets restaurang.

Nu blir det familjemys på balkongen. Vi är alla trötta, och lite senare har jag och M bestämt att vi ska beställa upp lite kvällsmat till rummet eftersom det finns Room service...,jag har aldrig beställt från room service förut så det käns lyxigt =)...

Ha en fabalicous kväll.

Jag och Tor på balkongen tidigare i eftermiddags



(Det verkar som att det är lite krångel att ladda upp bilder. Detta är den enda bilden jag har lyckats ladda upp under dagen, men hoppas att det problemet snart försvinner. Jag vet inte om det är min laptop eller om det är blogspot som krånglar.)

No comments: