Thursday, July 2, 2009

Sol och bad på Skrea strand

Åh!,...nu har jag väntat i typ 20 min medan laptopen laddar upp bilder...men fy vad segt det går här...jag orkade inte vänta längra så jag avbröt. Jag får helt enkelt göra ett litet Falkenberg-kollage när vi kommer hem ist =).

Efter vi hade varit i Ullared idag, (där vi by the way köpte allt vi behövde..., allt vi inte behövde..., allt vi ville ha, mm), så slängde vi oss ut på stranden där vi badade, och solade.
I love saltvatten!, det är superbra för den som vill få lite färg. Eftersom saltet lixom sätter sig fast på kroppen, så reflekterar det på något vis solens strålar, så din solning blir med effektiv...har jag hört iaf...och det verkar hjälpa de gånger jag har provat ;-) *tipselitips*.

Efter stranden bar det av på prommis in till stan, där vi hittade en Thi-restaurang, där vi åt, ( man behöver inte gå hungrig från asiatiska restauranger har jag noterat).
På vägen hem stannade vi ock tog varsin glass, innan vi gick vidare till hotellet.

Nu är jag supertrött, så jag ska slänga mig i sängen, titta lite på Tv, och sedan sova!

Godnatt alla vackra människor!

No comments: