Friday, July 31, 2009

Sommarpaket till Tor

Men så dumt!, jag hade HELT glömt bort att hämta både tidning och post idag, så när M nu frågade om jag hade gjort det, så skickade jag iväg honom att hämta posten.
Vilken överraskning Tor fick när det låg ett stort grönt paket i brevlådan till honom, och så glad han blev när han "själv" fick öppna de färgglada presenterna...

Ett paket från morfar och Anne-Li
Såhär glad blir man när man får paket...

Morfars älskling
Detta fick han av mormor idag när vi var på stan och shoppade.
Tor har allstå haft en riktig lyckodag idag, med massa fina sommarpresenter. Vilken minijulafton =).
Tack så jättemycket kära morfar och Anne-Li, för det fina gröna paketet i brevlådan, innehållande en body, och en pipmugg!...
...och Tack mormor för mina nya kläder, som jag kommer bli så supersnygg i!
/ Tor, med mamma och pappa






1 comment:

tina said...

sitter han upp???? oj! Shit pomfritt! :)