Thursday, July 9, 2009

Nu är jag tillbaka

Godmorgon torsdag!

Nu när jag har varit ifrån mig blogg några dagar, så jag har jag verkligen kommit på hur mycket den betyder i mitt liv. Jag tänker blogg hela tiden, och det har varit ganska jobbigt att inte blogga...,fast samtidigt var det skönt att komma ifrån den lite, nästan som när man är kär, och blir mer kär när man är ifrån varandra ett tag ;-).

Kändes nästan som att sluta röka, fast nu visste jag ju att det bara handlade om några dagar...
Varje kvart har jag kommit på mig själv att tänka; "Det ska jag skriva i bloggen...eller just det, inte idag", precis som när jag slutade röka; "Nu ska jag ta en cigg...,ne det ska jag visst inte"
Ni fattar...


Tor ligger i min säng och sover, jag har just gått upp, och ska starx fixa lite frukost, medans M har fått hoppa in extra att jobba igår och idag, men jag tror att han kommer hem vid lunchtid.

Jag ska lägga upp några blider från våran Karlsbogsresa starx, vi hade superkul, trots att vädretvar lite regnigt, men man kan ju inte få allt en svensk sommar ;-)
Nu vaknar Tor så jag ska bara ta honom först...
"Ses" strax!

No comments: