Thursday, July 16, 2009

Cykeltur

Phu, jag har just kommit in från en cykeltur...alltså, en tränings-cykeltur, så nu är jag helt slut i benen...men ändå förvånad att jag orkade så bra som jag gjorde.
Jag cyklade så att däcken, (heter det så på en cyckel), glödde ;-), och nu känner jag mig jättehappy. Tänk vad en cykeltur kan göra för att sortera tankarna och sända lite endorfiner upp i knoppen. *Härligt*

Nu är M snart klar med maten...Jag har "beställt" fish´n chips idag.
Min snygga cykel som jag absolut skulle ha när jag var typ 15 år...
nu vill jag hellre ha en sån där Kronan...får bli när Tor är såpas stor så han kan följa med på cyckeln i sån där cykelstol för barn, ni vet. Då måste jag ju ändå ha pakethållare =)

2 comments:

VBF said...

Det finns stolar som inte behöver pakethållare. Mikey hade på sin cykel om du minns. (eller vill du ha en ursäkt till att köpa en ny cykel- kanske inte borde sagt något) ;-)
Hoppas jag kan komma hem en kortis i sommar och klämma lite på er. Kram till alla. Jx

Linda said...

Ja, jag säger inget till M så "måste" ju jag faktiskt ha en ny cykel.

Vad kul om du kommer hem, trodde inte att det skulle bli så, men om du kommer så MÅSTE vi träffas!
Kram till dig och familjen