Friday, July 3, 2009

Phu!

M och jag på väg in till falkenberg city igårkväll.


Denna dagen har varit lång, och vi har haft massor att göra!



Eftersom vi åkte från Falkenberg i förmiddags, så kom vi också hem till Lidköping i ganska bra tid (strax efter lunchtid).
Jag säger bara TUR att vi inte tog Borås-vägen idag också, (Vi åkte den vägen till Falkenberg, för att få se lite fin natur). Vägen över Gbg gick ju mycket fortare, och en varm dag som denna skulle jag bara dö av att sitta i bilen för länge!

När vi kom hem så bara vi slängde in alla saker, och sa att vi skulle ta det ikväll ist, så slängde vi oss iväg ut på sjön till ön, där vi mötte upp med Conny och Jessica, och lille Elliot som låg och sov så gott i skuggan. Det var så skönt att ta sig några svalkande dopp...vattnet var ljummet, och skuggan var underbar...till de hemska getingarna kom ;-).

Det är ju bara så jobbigt när man har hur mycket som helst att ställa iordning på, hitta nya platser till etc...ni kanske vet hur det käns.
Nu har jag iaf packat upp, och fått ordning på allt som vi har köpt etc...grillningen är klar, och nu ska jag och M sätta oss att äta. Det ska verkligen bli jättegott efter denna dagen...
Kvällen blir softish!

Hoppas ni njuter av en härlig kväll...
PoK/ Trasdockan

No comments: