Wednesday, July 15, 2009

"Bilnddate" i September

Åh, så spännande!
Jag kan börja med att berätta historian;
Sedan jag var gravid i vecka 35, så har jag haft kontakt med 4 andra tjejer via internet, från olika delar av landet, som var i samma gravidvecka som jag. Vi alla hade alltså BF i slutet på Februari...och vi alla gick över, mer eller mindre.
Hur som helst så pratade vi redan i vintras om att träffas till hösten, när bebisarna hade blivit lite större, och nu är planerna i full gång =).
Vi har kommit fram till att helgen 12-13 september ska vi ses i Västervik, som verkar ligga "i mitten" av oss allihop.
Alla vi FAB mamas ska unna oss en helg med lunch, shopping, girltalk, middag, drinkar, och hotellnatt med frukost.
Det kommer bli FABalicious, kan jag lova!
Det blir som en blindate kan man säga =)
I can´t wait!
Kanske blir det på Centralhotellet vi bor?


2 comments:

Tina said...

hmm...planerna kan dock ändras då det är brist på hotellplats :( vi måste skynda oss med att boka, finns ju annars andra ställen med att åka till ;)

Linda said...

Ja, vi får väl se vart det blir, men kul ska det bli iaf...