Monday, July 27, 2009

En riktig kickstart

Åh, det var det skönaste träningspasset jag har varit med om!
Jag känner mig redan mycket lyckligare, och jag kan knappt vänta tills jag ska dit och träna nästa gång ;-)...
Det här ärt verkligen en chans att verkligen komma igång med träningen...att känna sådanhär motviation är verkligen något att ta till vara på och inte släppa genom fingrarna...(eller hur man säger).
Jobbar bort de där gravkilona...


En nytränad och svettig mama.
Än syns inga muskler, men de kommer...de kommer ;-)
(Som kom-igång-present, fick jag en "Better Body"-vattenflaska av mamma. En sådan som jag håller på sista bilden. *Tack*)


Nu ska jag hoppa in i ducshen, och sedan krypa i myskläderna, kura upp mig i soffan med en kopp thé och vindruvor till "Lotta på Liseberg". Vi har köpt lotter och ska spela idag =)





Ha en fab kväll alla glada!

1 comment: