Wednesday, July 29, 2009

En wunderbar kväll

Två glada päron på väg ut

Åh vilken mysig kväll jag och M hade igår. Den började med ett resturangbesök på Troja. Vi bestämde att prova den restaurangen denna gång, då några kompisar har tipsat att den var så bra...och de hade verkligen rätt. Trevlig personal, snabb service, och supergod mat, och allt detta på en, (för kvällen), solig uteservering dessutom! Vi pratade om framtiden, flytten, framtida resor som vi planerar att göra osv. Kvällen kunde inte få en bättre start.

Världens godaste vitlöksbröd med chili-aioli

Fläskfilé black and white
Jag på Troja
Min älskling
När vi hade ätit och tagit det lugnt ett tag, så såg vi att vi hade god tid på oss innan biobiljetterna skulle hämtas ut, så vi åkte runt lite i stan och kikade på folk, och åkte och handlade lite biogodis innan vi hämtade biljetterna. När vi hade gjort det, så fanns det fortfarande tid för en liten prommis i stan, men vi kom inte så långt, utan slog oss ner på en bänk vid gymnasieskolan, där vi bara satt i solen och myste...

Som 2 nykära tonåringar, satt vi på en bänk vid stadens gymnasieskola
Fjantar oss innan filmen börjar...sa jag att vi skulle spendera lite vuxentid tillsammans...hehe


Filmen var hursomhelst jättebra, tillochmed bättre än Borat, tyckte jag...och det gjorde faktiskt M också ;-)...
Vi hade en wunderbar kväll...som Bruno skulle sagt ;-)...
Tack min fina pojkvän, för en så mysig och underbar kväll, som den igår.






No comments: