Wednesday, July 15, 2009

Potatis och ärtor på dagens meny

Jag vill inte att Pepsi ska ligga och håra ner våra nya plädar, så därför rullar jag ihop dem...Men då har han kommit på att de är utmäskta kuddar ;-)


Jag håller på att tillaga lite potatis och ärtor som Tor ska få smaka på för första gången idag tänkte jag. Tor sitter i sin stol och leker och bankar och slår med en av hans nappar...tur att vi skaffade till det där plastbordet, för jag har en känsla av att det bara kommer bli värre ;-)

Nu under förmiddagen har Tor legat och varit nakenfis i sängen, och jag har borstat en smutsig pepsi. Han blir bra skiten när han är ute hela dagarna.

2 comments:

VBF said...

Tjingeling. Jag minns att båda mina barn brukade äLSKA makrill i tomatsås (på burk). Det är ju dessutom fullt med Omega3... (fast dom var kanske lite äldre än Tor är nu)Kram J

Linda said...

Hmm. Ja det kanske blir en senare hit. Tror dock att den innehåller lite salt, och det är ju inte bra för barn under 1 år.