Sunday, July 12, 2009

Går jag ens så mycket?

När jag ser ett par skor, (eller ett klädesplagg för den delen), som jag vill ha, så kan jag komma på tusentals tillfällen då de skulle passa perfekt att ha.
Så köper jag dem, och när jag har dem här hemma så verkar det som de bara står och väntar på att av dessa tusentals tillfällen ska dyka upp...

De flesta av mina skor har jag använd endast vid 1 tillfälle, och sedan har de glömts bort i samband med att ett par nya skor har klampat in i min garderob för att användas om och om igen, (såklart)...yeah right!

Och ändå när jag ska ut på något, så har jag inga skor att använda. Hur funkar hjärnan? Det man själv har hemma, är inte tillräckligt bra (för något tillfälle) eller? Mycket vill mer ha?

Jag får helt enkelt börja gå mera för att kunna använda dessa skönheter. Det är ju inget fel på skorna!
...och detta är bara några av alla par jag har...


De 2 senaste inköpen






2 comments:

VBF said...

Jag är/var likadan..... men va ska jag med alla dessa skor till när jag ändå lever i flip-flops????
Linda, fortsätt köpa skor (och alla andra "nödvändiga" grejor) så mycket och ofta du kan. Det är skitbra terapi!!! =) Kram VBF

Linda said...

Skor får en fakrist att känna sig FAB...inte konstigt att jag verkar ha svårt att vänja mig av vid att ha på mig skorna även innomhus...(sitter kvar sedan englandsvistelsen)...vill ju vara fabalicious även innomhus =)