Monday, July 13, 2009

Dessa eviga köer

Just nu sitter jag i telefonkö hos "Vi föräldrar". Jag är ju prenumenant på tidningen, (som vanligtvis kommer i början på varje månad). Men denna månaden har den ännu inte kommit, och nu undrar jag ju såklart vart den kan ha tagit vägen...verkar vara lång kö, så kanske är det fler än jag som inte har fått tidningen denna månad?...Tröttsamma köer iaf!

Jag och Tor har varit i stan och handlat lite idag.
Först gick vi för att handla presenter åt några av Tors vänner, innan vi åkte för att handla mat.

Vi ska nämligen på dejt i eftermiddag, hos Moa, för att träffa hennes lilla Isa. Det är fy skäms på oss att det ännu inte har blivit av, efter såhär många veckor...men med andra ord var det hög tid att skaffa en present ;-), och jag tycker mig ha kommit på en supertrevlig, lite annurlunda "Välkommen-till-världen-present" ;-)

Nu är det iaf mindre än 5 min väntetid kvar i telefonkön, så bäst att vara beredd...

No comments: