Tuesday, July 21, 2009

Bloggar

Ibland så kikar jag runt lite i bloggarnas universum, och ibland hittar jag någon som jag faktiskt tycker verkar lite extra intressant...(fast jag kan erkänna att jag inte har så mycket tid att läsa så många andra bloggar, kalla mig ego, men jag prioriterar min egna), men som sagt, de som är världa att följa, följer jag.
Ibland hittar jag bloggar som verkar vara riktiga guldkorn, men så glömmer jag att komma ihåg adressen, så hittar jag aldrig dit igen...=(

Det är verkligen tråkigt när det blir så...att hitta en supersöt, och inspererande blogg, och bara råka klicka vidare utan att komma ihåg adressen...fast det är klart...det är nog meningen, för annars hade jag haft att göra dag som natt ;-)

De bloggar som jag finner mest intressanta, är de bloggar där författaren skriver för sin egen skull, bloggar som jag kan relatera till och som ger insperation till livet. En del bloggerskor och bloggare bara har det i sig, att förgylla sina läsares vardag *I love* ;-)

No comments: