Saturday, July 25, 2009

Bokat för bio

Vi har varit ute och gått en prommis nu på eftermiddagen.
När vi kom hem från stan förut åt vi varsin smörgås och bestämmde att vi skulle ha hemmagjord pizza nu i efermiddag...så den står i ugnen nu.

Jag har kommit på att om man ist gör hemmagjord pizza, (ist för att köpa alltså), då kan man ju bestämma exakt vad för fyllning mkan vill ha på och hur mycket av varje fyllning man vill ha...Det är ju jattemycket bättre än att köpa en pizza...(jag får aldrig tillräckligt med ananas då tycker jag...fast jag ber om extra ;-)

När vi skulle handla, så bestämde vi oss för att ta en prommis till affären...så vi parkerade en bit ifrån. Det gäller att få in mycket motion i vardagen ;-)


Nu har jag just bokat biljetter till bio på Tisdag. Jag ska inte glömma att ringa och boka bord på restaurangen vi ska gå till också.
Åh vad mysigt det ska bli =)...senast i Januari hade vi en sådan restaurangbesök-bio-kväll, så det var ett tag sedan.

No comments: