Tuesday, July 14, 2009

Vart kom det skrynkliga ifrån?


Jag har verkligen börjat stryka. Aldrig förr har jag strykit mina kläder, om inte det varit typ en skorta som ska användas vid ett speciellt tillfälle...
Men nu helt plötsligt har jag insett att jag, M och Tor har ju massor med kläder som blir skrynkliga när man tvättar det, så då måste jag ju stryka.
Visserligen stryker jag inget i onödan ännu...jag samlar på mig en hög med lite skortor och linnen som jag sedan stryker...inga stora högar...men ändå större än någonsin annars.
...när mangeln entrar mitt liv, vill jag inte vara med längre...(det kommer nog aldrig att hända).
Jag och Tor har ägnat dagen åt sovmorgon till 10.00, fix här hemma, en prommis och nu ska vi strax sätta fart mot min mamma.
Blog ya later.
Njut idag!

No comments: