Thursday, July 30, 2009

Sitter som på nålar

Just nu sitter jag som på nålar här i köket och "gömmer" mig.
Jag har ju som sagt varit iväg en stund på eftermiddagen/kvällen, och M har haft Tor hela tiden...och hör och häpna, det har inte varit något gråt och skrik efter mamma...tillochmed nu när jag är hemma och mina killar går runt i vårat hem och sjunger, så verkar Tor faktiskt acceptera att vara hos sin far ikväll...

Det är guld värt för mig om Tor äntligen börjar vänja sig vid att ibland vara hos sin far på kvällarna också...för i vanliga fall är det ju BARA mamma som gäller när han börjar bli lite trött...

...inte för att jag inte tycker om att vara med min son, och behövas av min son för det gör jag verkligen...men ibland skulle det vara skönt att efter en hel dag av bärande och inte kunna lägga mig ifrån honom utan skrik, faktiskt kunna fixa med lite anndra to dos här i hemmet, mednas M får spendera lite tid tillsammans med sin son, en glad sådan dessutom =)...

No comments: