Friday, July 10, 2009

Att hålla sig till listan.

Jag slår vad om att det inte bara är jag och M som inte kan håla oss till den lista vi skriver innan vi åker till IKEA. Alltid hittar man någonting som man tänker "-Men en så bra/ fin grej, en sådan behöver jag nog faktiskt!", och M är likadan, så det är inte bara jag som överskrider listan, så det så!

När vi var klara inne på IKEA, och Tor hade ätit, så var även jag och M hungriga, och när vi är i Jönköping äter vi hellre inne i A6-gallerian, än på IKEA, så det fick bli Taco-buffé, vilket absolut är min favvomat, och dessutom nyttigt, om man väljer det rätta på buffén ;-)


På väg in till IKEA

Medans jag och M åt...
...satt Tor snällt bredvid...
...tills han tröttnade, och försökte klättra ur stolen.

Busfrö!


Vi har haft en urmysig dag i Jönköping!



No comments: