Monday, July 13, 2009

Landat


Mina älsklingar just nu
Jag och Tor har just landat här hemma, där vi fann M i full fart med att tillaga dagens middag, som blir grillat kött och pommes.
Som jag nämnt tidigare idag så har jag och Tor i eftermiddag varit på dejt hos Moa med familj, och hälsa på den underbart söta lilla Isa, och såklart stolta storasyster också =).
Jag vet att det låter klicshé, och att jag lovade mig själv att aldrig glömma...men jo, man glömmer så fort hur små de en gång har varit.
Tänk att Tor faktiskt har varit en sån liten snortis! Jag fick till och med hålla lilla gumman, och det var stor skillnad mot min bebis ;-).
Nu har Tor ätit upp sin gröt, och jag och M är redo för våran middag. Det blir en soft kväll, (tyvärr utan prommis verkar det som, av vädret att dömma)...Jag måste skaffa mig en regnjacka, det har jag tänkt länge...konstigt att man hela tiden bara finner andra plagg som man hellre köper.
Jag skulle villja ha en såndär superfin regnjacka, typ lite klockad, i någon fin färg eller mönster...inte bara svart...eller den där hemska eldoranga som är vanlig annars *huuu*.
Får se vad jag hittar...









Tidigare idag fick Tor mosad banan.
Det var uppskattat ;-)












Hoppas ni njuet av en underbar dag!
PoK/ Trasdockan



No comments: