Friday, July 31, 2009

En dag på stan

Tor är med mormor och tittar på ljuslyckta inne på "Skapande händer"


Phu, en dag på stan...en regnig sommardag på stan när ingen, (precis som oss), har något bättre för sig än att spendera lite pengar, då kan det bli trångt i affärerna ;-)...
Nja, så trångt var det inte idag...men det var mycket manniskor ute på stan, och det förstår jag, när sommaren bara regnar bort, då måste man ju trösta sig med nånting...

Nu har mamma just varit här och fikat efter våran stadsrunda, och Tor har just somnat, så jag tänkte sätta mig att börja gå igenom de kort som jag har framkallat idag...
Jag brukar nämligen skriva datum, och en liten kort beskrivning på baksidan, av vad som händer, eller vart kortet är taget...det tar sin lilla tid, men det är kul att kunna se sedan om några år =)

No comments: