Thursday, July 23, 2009

Fikastund

Jag och M är i full gång att städa...därför passar jag på att blogga lite nu, (en "paus" från städningen ;-), ne, jag skojar, vi är faktiskt nästan klara...M bara damsuger det sista, jag har dammat hela hemmet, så jag har gjort mitt.

Mamma var här tidigare i eftermiddags och vi hade lyxig fikastund, medans Tor sov.
Jag hade gjort i ordning en liten buffé av olika smörgåsmat, enkel, men ändå tillräcklig.
Man behöver verkligen unna sig lite mys sådana här dagar, då regnet står som spön i backen, och mamma förtjänade verkligen att komma hit och få sig lite fika-lunch, så hårt som hon jobbar i sin trädgård.

Tack för en mysig eftermiddag, kära mamma!







En helknasig bild som jag tog bara för att se vad klockan var, då jag, Tor och mamma var ute på prommis i förmiddags ;-)
Mys idag vettjá!

No comments: