Monday, July 27, 2009

Redo för nästa steg

Promenad var dag, i all ära, men nu är jag trött på att vänta med träningen.
Jag vet att de säger att man ska vänta i minst 6 månader efter förlossningen, innan man börjar träna för hårt, men som med de flesta rekomendationer så är det säkert lite överdrivet, dessutom handlar det nog mycket om hur man själv känner att sin kropp har återhämtat sig.
Jag känner mig redo för lite mer fysisk träning än endast prommisar, och cykelturer!

Jag är trött på att vänta, jag behöver komma igång med träningen på riktigt, så därför sitter jag nu, ombytt och klar, i väntan på att M ska komma hem så jag kan åka till gymmet för att tona lite muskler ;-)...

Nu vaknade Tor så jag får gå och underhålla honom lite...

Redo för att ta träningen på allvar



No comments: