Thursday, July 30, 2009

Nya flip-flops

Eftersom jag råkade ha lite brottom iväg till gymmet, så kom jag på när jag kom dit att de inte öppnade förens om 30 min, (semestertider), så jag hade tid att gå och kika lite i bland annat en skoaffär som ligger nästa granne med gymmet. Där hittade jag ett par jätteFAB flip-flops =)...
Dessa flip-flops med tjock "kilklacksliknande" sula införskaffade jag idag =)

...och imorgon skickar jag dessutom iväg ett paket med posten, som innehåller bland annat likadana flip-flops, till en trogen läsare, vän och släkting...Du vet nog vem du är ;-)

Hoppas bara inte paketet blir stulet denna gången...

Nu ska jag hämta tejp hos mamma...
Hoppas ni har en bra kväll alla bloggisar!

2 comments:

VBF said...

??? hmmm.... hihi Använd MYCKET tejp annars kanske din vän, släkting, blog läsare blir besviken och arg igen... *excitings*.Jx

Linda said...

Ja, jag tycker nog att jag har tejpat runt ordentligt =)...